Kommer i byxorna

Igår fick jag en glad överraskning på morgonen innan det var dags att gå till jobbet. Jag hade ju som mål att komma i de nya arbetsbyxorna i storlek 42 och undrade hur länge det skulle ta. Igår fick jag svaret: cirka en vecka. När jag testade dem igår så passade de nämligen!!! Helt otroligt! För en vecka sedan fattades det flera centimeter tills jag kunde knäppa dem. Väldigt sköna var de...

Inspirerad av detta så tog jag fram mina ursköna slim fitjeans som jag köpte på Vero Moda för tre år sedan när jag var som smalast (ja efter förlossningen då). Dessa jeans har jag inte kunnat använda på två år och utan förhoppning så provade jag dem. De satt som en smäck! Överlycklig! De fick bli kvar på eftersom jag inte hade värst mycket annat att sätta på mig när jag skulle ut.

Med andra ord så har jag nu gått ifrån att bära storlek 46 till storlek 42 på mindre än en månad. Inte ens i mina vildaste fantasier hade jag kunnat föreställa mig ett sådant resultat när jag började.

Eftersom jag ägnade natten åt att kräkas så tror jag inte att min utekväll igår satte några värre spår i dieten. Idag vägde jag i alla fall prick åttio kilo och det innebär att jag har gått ned totalt 7,7 kilo. Nu är det bara tjugo kvar....
Näe så får jag inte tänka...ett kilo i taget annars känns det tungt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0