Tredje vägningen

Ja imorse hade jag inte så stora förväntingar när jag ställde mig på vågen. det har ju som sagt gått lite trögt med minskningen den här veckan och jag hade ju hoppats på ett kilo minus. Igår så hade jag "bara" gått ned 0,6 kg. Gissa om jag blev överlycklig när vågen visade minus 1,1 kilo minus imorse! Kan tyckas löjligt men det är viktigt för mig att jag ror i hamn dessa veckomål jag sätter upp.
Jag mätte mig också och blev ännu gladare. På den fronten har det verkligen hänt grejer!
Här är hur mycket jag har minskat i size sen jag började för tre veckor sedan:
Bröst: - 4 cm
Under bröst: -3 cm
Midja: - 3 cm
Mage: - 5 cm
Rumpa: - 4 cm
Lår: - 2 cm

Helt fantastiskt kul och faktum är att jag har minskat vädigt mycket den senaste veckan. Man får inte stirra sig blind på vågen.

Nu är det dags att sätta upp nästa veckomål. Hmmm...lite svårt det där men jag hoppas att jag kan klara ett kilo tills nästa vecka också. Jajamensan varför inte??!!!


Kommentarer
Postat av: Linda

GRATTIS!! Bra jobbat.

2010-08-23 @ 21:40:55
URL: http://linda-larsson.blogspot.com
Postat av: Tessan

Tackar Linda!

Nu hejar jag på dig också för du körde väl igång idag?

Inte för att jag tycker att du behöver gå ned nånting i vikt men det känner man bäst själv. Man måste trivas med sig själv, det är det viktigaste...

2010-08-23 @ 22:11:37
URL: http://flowerroad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0