Bra helg

Har klarat mig ganska bra undan frestelser den här helgen tycker jag. Igår fick det bli lite morötter och dip till Melodifestivalen och några godisbitar slank det också ned men inget frosseri direkt. Känner mig väldigt duktig...

Fick bli knäckebrödsfrukost och yoghurt idag. Hade ingen lust att steka varken ägg eller bacon. Peter hade gjort pannkakor till barnen och det såg himmelskt gott ut!

Blev sen lunch/middag så jag räddade mig med en Nutrilett Bar innan maten var klar.


Köttfärslimpa, lingonsylt,kantarellsås och sallad fick det bli till lunch. Väldigt smarrigt och bra när man ska ladda för gympapass...


Redo för gympa...

Skulle ju egentligen ha trampat på crosstrainern igår (Peter har fixat den) men var alldeles för trööt och sleten för att orka det så det blir bara fyra träningsdagar den här veckan...lite surt men det får väl gå. Försvarar mig med att jag har gått väldigt mycket på jobbet....


Kvällsmat....fast smoothien sörplade Lina i sig hela...

Imorgon är det vägning igen och det ska bli spännande. Har faktiskt inte mätt mig heller och det är nog bra att göra. Känner redan att kläderna sitter lösare, speciellt byxorna.
Nu är det bara att ta nya tag denna vecka och vara kanske ännu duktigare...vi får se...tar en dag i taget...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0