Det går nedåt...

Imorse hade jag gått ned ytterligare ett kilo så gissa om jag fick en bra start på dagen! Har inte tagit några bilder idag men jag åt i alla fall en uppdelad frukost idah med. Först kaffe och knäckemacka med Philadelphia och senare ännu mera kaffe, jordgubbsmoothie och en knäckemacka till....

På lunchen fick det bli Rincon-mat. Torskfilé med hummersås och kokta morötter. Mumsigt men en aningens för mycket saltad. Fisk går verkligen alldeles utmärkt att äta utan potatis.

Som mellis blev det en Nutrilett-bar och till kvällsmat en räkpita från Rincon. Hade tänkt att köpa lövbiff men jag orkade verkligen inte att åka och handla efter jobbet. Det får bli imorgon istället. Var så himla hungrig så jag åt upp en massa fyllning av Angelinas pizza (som hon som vanligt inte åt speciellt mycket av) så jag antar att min kalorimängd idag klart överskrider gränsvärdet. Men å andra sidan har jag inte käkat något sött, bara typ en näve popcorn och det känns helt OK en fredagkväll.

Eftersom det inte blev någon träning idag heller (förutom att jag har gått en hel del på jobbet idag) så innebär det att jag måste klämma in det imorgon. Hoppas att Peter har fixat min crosstrainer då. Han tror att det bara är att skruva till den lite. Hoppas hoppas...

Nu måst edet bli lite sömn innan det är dax för jobb igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0