Mätning...

Jag har varit usel på att uppdatera den här sidan på några dagar. Anledningarna är två: jag har haft en del att göra plus att det är inte riktigt lika roligt att skriva när man har fuskat...haha...

Den här helgen blev ingen bra helg direkt. På lördag blev det både smörgåstårta, cheesecake, öl, vin och godis. Även på söndag fick det bli rester av smörgåstårtan så den här veckan gick jag plus minus noll.
Träningen blev det inte heller mer än tre gånger för spinningen fick jag skippa eftersom Peter jobbade i bageriet och på söndag blev jag ju sjuk så ingen gympa heller...

Därför får det bli nya tag den här veckan och eftersom jag är dretförkyld så kan jag ju inte träna och då gäller det att hålla igen ännu mera på maten.
För att pigga upp mig själv och peppa mig så mätte jag mig idag. Skulle jag ha gjort ifrån början men det här helt enkelt inte blivit av.
Ligger på samma mått som i höstas men då vägde jag fyra kilo mindre så jag drar slutsatsen att jag troligen har lagt på mig mera muskler och det kan ju stämma eftersom jag har tränat mer styrka nu. Det får jag i alla fall vara nöjd över.

Nu när snön sakta men säkert försvinner bort så är det nog dags att börja på med löpträningen. Måste bara få tag på bra skor först. Ser faktiskt fram emot det lite såvida inte benhinnorna börjar krångla.

Försöker hålla ned kolhydraterna så mycket som möjligt och kör lite LCHF-stuk för det funkar bäst med att hålla sig mätt. Äter jag bara sallad så är jag hungrig hela tiden. Nu ska jag äta lite frukost. Yoghurt och knäckebröd och kaffe. So long...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0