Motigt

Jag tyckte ju att gårdagen var skit men faktum är att det jämnade nog ut sig i längden med alla onyttigheter kalorimässigt sett i alla fall. Jag var nämligen så trött igår kväll efter träningen så jag orkade inte göra mig mat. Med andra ord så åt jag ingenting mellan klockan tre igår och halv tio idag. Inte speciellt bra med tanke på att jag tränade igår också men men...jag sov gott och var inte speciellt hungrig imorse heller...

När jag väl hann att äta frukost så fick det bli två lyxiga knäckemackor med kokt ägg och majonäs. Väääldigt gott....


Till lunch fick det bli en favorit i repris...Mozzarellapastan med bladspenat....Så oslagbart god! Fattar inte hur de kan få micro-mat så bra...


Till middag fick det bli något som jag har längtat efter såå länge. Lövbiff med café de paris-smör. Till detta fick det bli wokgrönsaker. Vem säger att man behöver äta tråkmat när man bantar?

Idag kändes det riktigt riktigt motigt att sätta igång med att träna. Det var nästan så jag bara sket i det...problemet är ju att det blir så himla sent på kvällen innan jag har möjlighet att sätta igång och då har man hunnit att sega till sig. Sen efteråt blir jag pigg som en mört och orkar inte sova istället...men det är bara att hugga i och inse att det inte finns några genvägar. Det kommer att krävas blod, svett och tårar innan jag har nått mitt mål...Nåväl idag var det dags för detta...


Skivstången plockades fram för första gången på länge ifrån sitt gömställe under sängen...Tyckte inte att jag hade på så mycket men jisses va tungt det kändes! Hade lite för lite energi kvar i kroppen eftersom det var många timmar sedan middagen...hoppas det var därför annars så har jag blivit väldigt svag! Som vanligt när man kör pump så blir man hur darr som helst efteråt. Försökte göra core-övningar efteråt men jag var så darr i armarna att det var helt omöjligt någon längre stund. Blev i alla fall en jobbig timme och såhär efteråt kan man ju vara stolt över sig själv...

Imorgon och fredag får nog kroppen vila lite och sedan får jag hålla tummarna för att det blir morgonspinning på lördag. Nu ska jag ta en dusch och sedan ska jag sova järnet!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0