Skitdag

Jag idag har jag verkligen inte alls varit duktig när det gäller maten. Känns sådär lagomt kul alltihop men ett tydligt bevis på att allt brakar om man inte äter vid rätt tidpunkt utan väntar för länge mellan målen....Då stoppar man vad som helst i käften...


Morgonen började i alla fall bra med knäckebrödsmackor (surprise!) med ägg och en massa kaffe. So far so good...

Sen föreslog Angelina att vi skulle baka chokladbollar och det hade säkert gått bra om inte klockan hade varit lunchtid och Tessan var hungrig som en varg. Det åkte ned en tre-fyra stycken innan jag hann att hejda mig.
Sen åkte vi till Töcksfors och då var jag minst sagt hungrig. Försökte övertyga Stefan om att vi skulle äta på Joe´s Diner men det gick icke. Pizza Pino är det enda som duger när han är med. Insåg att det inte skulle räcka med en sallad så jag slog till på en kebab i bröd men åt bara halva brödet. Inte värst nyttigt direkt.

Försökte ta ett varv på crosstrainern ikväll för att kompensera slarvet men den fungerar fortfarande inte som den ska så efter drygt 30 minuter gav jag upp. Körde lite styrkeövningar en kvart. Biceps, triceps, utfall, plankan och magövingar. Kändes att vi körde en del mage igår för det var smärtsamt kan jag lova...

Kom just på att jag inta har ätit ett endaste dugg (bara druckit kaffe) sedan jag intog den där kebaben så mättade gjorde den i alla fall. Måste nog pilla i mig något innan jag somnar annars kommer det igen imorgon skulle jag tro...


Vad härligt rödmosig jag blir i ansiktet när jag tränar...


En kass bild på mina nya underbart sköna träningsbyxor...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0