Träningsprogram

Nu är nacken och axeln mycket bättre så jag måste verkligen ta ta tag i träningen igen. Nu har jag både slarvat med maten och träningen de senaste veckorna. Det brukar gå hand i hand när det gäller mig. Blir så himla lett mig när jag har ont nånstans och inte orkar träna så då tröstäter jag istället vilket ju naturligtvis gör dubbel skada.  Ska därför försöka lägga upp ett träningsprogram vecka för vecka här framöver. I måndags blev det ju zumba men igår och på tisdagen blev det ingen aktivitet alls för jag kände mig så himla trött och slö. Fy skäms på mig! Såhär har jag tänkt att resten av veckan ska se ut...

Torsdag: promenad 1 timme + mage, rygg och bålträning. Ska vänta lite med tyngderna tänkte jag innan axeln blir ordentligt bra. Alternativ vid regn: crosttrainer 45 minuter istället för prommis.

Fredag: Mage, rygg, bål. Promenad innan jobb? Ska verkligen försöka att masa mig upp annars blir det crosstrainer på kvällen efter jobbet och det ska vi undvika...

Lördag: Två stycken artonhålsrundor på golfbanan. Ordentligt med träning.

Söndag: En artonhålsrunda på golfbanan.

Fixar jag detta så har jag ju faktiskt aktiverat mig själv hela fem gånger den här veckan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0