Åttonde vägningen

Jag klarade det nästan!!! För en månad sedan satte jag upp ett mål att väga 77.0 kilo efter åtta veckor och det var inte långt undan att jag klarade det. Idag vägde jag in på 77,1 kilo, vilket betyder att jag har passerat minus tio kilo! Hipp hurra för mig!!!! Jag studsade nästan jämfota imorse efter att ha konstaterat detta fakta. Speciellt med tanke på hur det har sett ut på vågen den senaste veckan. Jag har knappt legat under 78 kilo ens...ofattbart gött! Ändå så unnade jag mig en Hallonchokladkaka till lördagsgodis igår. Plus att Peter hade köpt Plopp i smågodiset (taskigt eftersom jag INTE kan stå emot dem) så det blev tre stycken utav dem också.

Ok...såhär ser det alltså ut nu då.
Vikt: 77,1 kg Totalt: - 10,6 kg Viktminskning senaste veckan: - 0,8 kg

Mina mått krymper stadigt från vecka till vecka...

Bröst: 101 cm (-1 cm) Tot: - 8 cm
Under bröst/rygg: 89 cm (-1 cm) Tot:- 8 cm
Midja: 83 cm (-2 cm) Tot:- 9 cm
Mage: 94 cm (-1 cm) Tot: - 11 cm
Rumpa: 101 cm (-1 cm) Tot:- 8 cm
Lår: 59 cm (+- 0 cm) Tot: - 5 cm

Ganska så proportionerlig minskning av måtten förutom låren då som jag aldrig kommer att få smala hur jag än äter...
Tja, jag är nöjd för jag trodde faktiskt att jag hade kommit till en viktplatå men tydligen inte den här veckan heller...jag tar sats för en ny fyraveckorsperiod och nästa månad har jag som mål att komma under 75 kilo. Två kilo på en månad borde väl kunna gå med all träning som jag kommer att utföra...hoppas i alla fall...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0