Jag ser sjuan!!!!

Jag hoppades ju igår kväll att jag idag äntligen skulle få se sjuan på vågen och det fick jag. Med nöd och näppe men ändå...



Det innebär att jag ska ner ytterligare 0,4 kg den här veckan. Tre dagar på mig. Fixar jag det?

Idag har jag faktiskt fått kommentarer från flera stycken som har märkt att jag har minskat i storlek. Väldigt sporrande att höra att det syns.
Energi har jag till tusen just för tillfället utom de första minuterna på morgonen. Brukar få en släng av morgontrötthet på hösten....jag mår helt enkelt kanoners!!!


Idag har det blivit: äggröra och bacon till frukost, rester av gårdagens middag till lunch och chorizo med pizzasallad och dressing till middag. Lite lättvindigt får det bli när man inte kommer hem förrän efter halv nio på kvällen...Provade ICA:s färdiga pizzasallad och den var faktiskt rätt god....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0