Kolhydrater eller inte?

Har ett litet dilemma nu inför imorgon när jag ska ut och parta loss. Eftersom det inte gick så bra förra vändan att kombinera LCHF med vindrickande så vill jag inte göra om samma misstag igen imorgon. Vore synd att spoliera en bra fest med att kaskadspy....
Nu funderar jag lite över hur jag ska lägga upp det hela. Hade tänkt att göra drinkar av Absolut Päron, lime och Sprite zero eftersom det i stort sett inte innehåller några kolhydrater alls. Jag har två alternativ. Antingen så dricker jag en drink och väntar i en timme och känner efter hur det känns och tar det lugnt helt enkelt eller så grundar jag med kolhydrater under hela dagen så att jag är på den säkra sidan....hmmm....en dags "fusk" kan jag stå ut med. Det är ju trots allt bara mâten en gång om året...
Vi får se hur jag gör...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0