Vilodag...

...har jag haft idag. Har tränat sex dagar på en vecka så det kändes välbehövligt. Igår körde jag hela cirkelträningspasset när Åsa var instruktör och idag kändes det som om jag var överkörd av en ångvält när jag vaknade. Speciellt i bröstmusklerna. Jag tränar ju i princip aldrig bröst så de där flyes-övningarna satte sina spår. Däremot har jag märkt en viss förbättring i mina fötter. Jag har inte alls lika ont längre. Skippade förvisso hopprepshoppningen men studsade en del ändå...Kanske beror på de nya skorna? Sen är jag ju faktiskt elva kilo lättare nu så det kan ju också spela in. Ja faktiskt. Jag är nu drygt ELVA kilo lättare. Igår tog vågen ett jätteskutt nedåt men jag vågade knappt tro det. När jag sedan vägde mig imorse och fick se att vikten var den samma även idag så blev jag naturligtvis strålande glad. Träningen gör susen med andra ord! Ska verkligen försöka att hänga i så länge inte kroppen säger ifrån. Sen kommer det väl säkert en och annan förkylning snart och hälsar på. Det verkar som om varenda människa är sjuk just nu...

Resten av träningsveckan ser ut såhär: Imorgon: cirkelträning med Roger, torsdag kör jag pump på simhallen, lördag tänkte jag faktiskt äntligen komma iväg till gymmet när simhallen börjar med lördagsöppet. Då ska det bli bland annat löpbandet plus rodd och lite viktlyftning...På söndag är det gympa i Svensbyn igen...Se där ja. Det blir en del den här veckan med...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0