Tillbaka igen..

Ja den här bloggen har ju inte varit uppdaterad på ett bra tag men nu tänker jag använda den igen. Här kommer jag att skriva om mitt försök att tappa i vikt med hjälp av LCHF samt om min träning (när jag kommer igång på allvar igen, vilket snart måste ske).
Faktum är att efter sex dagars strikt LCHF:ande så har jag tappat 3,5 kilo enligt vågen idag. Helt fantastiskt kul och det har inte varit det minsta ansträngande. Enda gången jag har varit riktigt sugen på något jag inte får äta var igår när Lina åt en skål med llättvaniljyoghurt och START. Då ville jag verkligen HA.
Igår upptäckte jag också att prinskorv är helt OK att äta så idag ska jag byta ut baconet mot korv till frukost. Det ska bli gött för att bara äta ägg och bacon varje morgon blir fort tröttsamt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0