Inne i tänket...

Nu har det gått sju veckor sedan jag började med LCHF och när jag kikade tillbaka i den här bloggen så fick jag se att mitt mål efter åtta veckor är att väga 77 kilo. Det är på söndag så det gäller att jag ger järnet den här veckan för att kunna nå det målet...hehe...

Faktiskt så har den där vikthetsen gett med sig nu och jag bryr mig faktiskt inte så mycket om att det går trögare. Det visste jag ju att det skulle göra. Jag är i stället stolt över det jag har åstadkommit och njuter i fulla drag av att kunna ha en mera "normal" klädstorlek igen och att allting hänger löst istället för att sitta åt. Så länge jag inte går upp så är jag nöjd. Äter man så mycket gott som jag så ska man vara tacksam för varenda gram man går ner. Det får helt enkelt ta den tid det tar. Nu är det ju väldigt mycket träning på tapeten de närmaste sju månaderna så jag räknar med att tajta till den här kroppen en aningens aning.

Nu idag när jag fick se mig själv i stora spegeln nere i träningslokalen så såg till och med jag att det har blivit en viss förändring. Där ser man alltid jävligt tjock ut men idag kändes det OK...

Det är bara att rulla på...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0