Räkmacka till frukost


image98

Är inte helt fel att börja dagen med en saftig räksmörgås. Det är precis vad jag gör just nu. En av fördelarna att jobba på ett café. Åt bara en knäckemacke efter träningen igår så nu vaknade jag upp imorse och var hungrig som en varg. Ute vräker snön ned och faktiskt så känns det skönt. Det måste ner mer snö innan värmen kan komma.

Känner mig för första gången på länge riktigt pigg och utvilad idag. Har nog sovit väldans gott inatt. Det gör man oftast när man har tränat.

Hoppas att det går bra för Stefan på engelska-förhöret idag. Den slarvern hade ju glömt glosorna i skolan igår och det upptäcks jämt försent. Jag får lite ont i magen när sånt händer. Är det något som jag är noga med så är det att han ska göra läxorna. På senare tid har det också blivit lite roligare eftersom han själv föreslår att vi ska göra dem. Gött att slippa tjata hela tiden. Morsan sa till mig häromdagen att hon också hade märkt att Stefan har förändrats till det bättre den senaste tiden..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback