Satans snöväder!

Jag är så jäkla trött på att det ska vara regn/rusk och snöoväder varenda helg. Hade ju tänkt att kanske ta en tur på golfbanan idag eller en löptur men inget av alternativen känns särskilt lockande idag. Verkar som det aldrig ska bli vår och värme....

image109

Har sovit jäkligt gott inatt förutom att jag vaknade till ett satans oväsen och skottlossning vid femsnåret. Nä det var ingen gangsteruppgörelse i vårt sovrum men både jag och Stefan hade somnat ifråb TV:n och Cops gick på ganska hög volym....Fick sova till nio i alla fall och det var bättre än väntat. Är ganska tätt i näsan idag men det var väntat eftersom jag drack två Mariestads igår.

Undrar hur Peter och dom andra har det i Torrevieja?  Är lite nyfiken på om lägenheten var så fin som den såg ut på bilderna. Man får ju hoppas att det är varmare än här i alla fall....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback