Allskön musik och lite bowling

Igår fick jag då äntligen bevittna en konsert med Colles Compagneros, bandet där min käre sambo är trummis. Blev minst sagt bråttom eftersom jag fick köra ut Stefan till Anna efter jobbet och de var först ut redan vid nio.

Var i alla fall i hamnen kvart över och då höll de fortfarande på att sound-checka. Mina och Linda kom ganska snart så jag fick i alla fall sällskap. Som tur var fanns det mat också för vid det laget var jag döhungrig.



Två glada töser- Mina och Linda


Jerker och Jocke lyssnar koncentrerat




Soundcheck



Cornelis-tolkningar för hela slanten...


Några tappra fans hade de i alla fall...


David Eriksson i Soulshake Express



Joakim Eriksson bakom trummorna


Min favorit- Martin Hammar


Fullt ös mest hela tiden



Jerker och Peter kosar

Tyckte att det lät jättebra om Colles och det var kul att få höra dem live. Soulshake var också super och jag tror att det kommer att gå riktigt bra för dem framöver....

Mådde inte prima direkt imorse när jag skulle sega mig iväg till jobbet. Blev några öl igår men mest var jag väldigt trött. Har ju inte sovit så mycket den här veckan...
Dessutom gjorde jag misstaget att röka. Blev bjuden på cigaretter av Sanna och kedjerökte i slutet av kvällen. Dumt dumt... Det har smakat gammal fimp i käften hela dagen idag. Blä!

Det var i alla fall väldigt lugnt på jobbet idag och jag försökte hålla mig mest i köket. Åkte hem och sov en stund innan Stefan kom hem. Peter har jobbat på mässan i två dagar nu och ikväll spelar han på ett kalas på Tjolitta så han är nog också mer än slut imorgon.
Angelina är med mormor i Sunne och hon har ringt två gånger idag och pratat. Igår var Stefan barnvakt åt henne nästan hela dagen. En mycket duktig sådan ska tilläggas. Det blev bara ett litet missöde när hon låste in sig på toaletten och lånade mina sminkgrejer innan Stefan fick upp dörren...


Stefan in action...

Har precis kommit hem ifrån en tvåtimmars bowlingmatch med Glenn och Andrea. Linnéa sov hela tiden...Jag spelade pissdåligt och var hur trött som helst. Hade bara två strikes på fyra omgångar och det är verkligen inte bra. Glenn vann idag och var odräglig såklart...Närå...


Bryr sig inte så mycket


Glenn är nöjd


Tessan var inte lika nöjd efter det här resultatet


Jag hade verkligen ingen bra dag....


Nu ska jag sova en stund innan det är dags att kolla handbollen klockan tre.

Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback