Dagen kunde inte ha börjat bättre...

...för jag har hittat Stefans mobil!
Jag skulle rota fram en ryggsäck åt honom och tyckte att han behövde en lite större än de gamla. Hittade en som han hade med sig ifrån Anna i slutet av förra terminen när de var på utflykt som jag tyckte passade. När jag känner igenom fickorna så plötsligt känner jag något hårt. Det ligger varken i stora facket eller ytterfacket. Till slut hittar jag ingången till ytterligare en liten ficka och där...tamtaram...ligger mobilen och laddaren! Gissa om Stefan kommer att bli glad när jag väcker honom!

Gick och lade mig tio igår och jag känner mig utsövd för första gången på länge. Väldigt skönt faktiskt och Johan Wissman tog sig vidare till semi trots att jag inte satt uppe och glodde...
Angelina var tyvärr också vaken till tio så henne blir det nog inte så kul med när jag ska väcka henne strax.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback