Det är stort...

Måste kommentera några saker efter att ha läst dagens Aftonbladet.

1. Arboga-fallet - eftersom de har hittat en massa okända hår som inte tillhör tyskan i bostaden hos familjen Jangestig så undrar jag...hon kanske lejde en mördare??? Konspirationsteorierna flödar...Tror inte för ett ögonblick att hon är oskyldig i alla fall och hoppas innerligt att hon blir dömd. Efter beskrivningen av henne så skulle i alla fall inte jag vilja möta henne i en mörk gränd...

2. Retuscherade skolfoton- 1:a april. Nä tyvärr sant. Är det inte fruktansvärt tragiskt när skolungdomar som känner sig lite lagom fula får möjligheten att skaffa sig ett blixtrande leende och finnfri hy på skolfotot. Utseendefixeringen har nått sitt lågvattenmärke. Försvinner liksom inte charmen med skolfoton då? Det är ju meningen att man tio år efter kan sitta och garva åt hur man såg ut...

3. Robyn - Förstå vad stort att vara förband åt ingen mindre än Madonna och dessutom vägra att jobba ihop med henne! Det är så stort att det inte finns.....Heja Robyn-coolast i Sverige!

Dessutom så mår jag illa av alla chokladbollar jag har ätit...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback