Ingen vidare uppladdning

Ska snart sätta igång att fixa iordning min golfbag för idag bär det av till Åmål och Forsbacka. Underbart väder är det ju också...än så länge bör tilläggas...

Har dock inte haft den ultimata uppladdningen för Angelina har i stort sett varit vaken hela natten. Hon somnade vid åtta och vaknade strax före halv tolv. Sedan låg hon bara och bred och vände sig, sparkade och gnällde. Provade med välling och yoghurt ifall hon var hungrig. Nix. Satte på fläkten ifall det var för varmt för henne. Rensade näsan och hade i nässpray ifall hon var tätt. Nix. Till slut gav jag henne lite Alvedon för det brukar hjälpa om det är tänderna som krånglar. Vet inte riktigt om det hjälpte men jag somnade till i alla fall, men jag hörde Peter prata med henne vid fyratiden.
Nu hör jag att hon har vaknat redan. Undrar vad felet var?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback