Irriterad....

..är något som jag blir ofta. Ingen bra egenskap men så är det. Just nu är jag jävligt irriterad över en viss sak som jag tyvärr inte kan nämna här på bloggen. Det värsta är att min irritation drabbar mest mig själv eftersom jag inte kan göra så mycket åt orsaken till problemet. Därför går jag och irriterar mig så jag nästan sprängs inifrån. Inte bra. Kanske skulle börja använda boxsäcken som jag köpte och som hänger ensam och övergiven i garaget för att få utlopp för alla aggressioner??? Det brukar faktiskt funka. Lättare än att gå ut på golfbanan i alla fall och klappa till med drivern. Boxsäcken är lättare att träffa. Med drivern är det risk att skapa ännu mer irritation...
Att vara ständigt irriterad gör att man blir trött....ska försöka tänka på något annat....

Peter håller på att göra iordning en ny banner till bloggen. Ska försöka piffa till den här sidan lite tänkte jag, men eftersom jag är analfabet på it-språk så får han fixa det. Vi får se om det funkar. Han brukar i alla fall lyckas...

Imorgon är jag ledig och vi ska hämta katten. Det är nästan lika mycket som ska ordnas som det var innan Angelina föddes...Vill ju att pisse-missen utan namn ska trivas hos oss. Lite nervöst faktiskt. Vi har ju inte haft några husdjur sedan Skuttis-kaninen försvann och det är många år sedan.

Ska bli skönt med en ledig helg trots att det inte verkar bli något vidare väder. Kommer inte vara ledig en hel-helg förrän sista helgen i augusti så jag ska passa på att njuta....

Nionde september ska jag i alla fall ta bort de där jäkla mandlarna. Gick inte att få någon tidigare tid så premiären på gympan missar jag tyvärr. Jag skulle inte tro att jag mirakel-läker på mindre än två veckor. Hoppas bara att jag är ok till Årjängs-marten....

"We came at the same time"....hahahaha (internskämt)


Kommentarer
Postat av: Engelska läraren

jag ser du snappade upp några ord i gustavsfors kanalen HumMM.:)

2008-08-04 @ 18:02:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback