Äntligen lite bilder!

Min kamera har legat kvarglömd hela helgen his Jonas och Ulrika så jag har ju inte kunnat lägga in bilder från julbordet i fredags, men nu kommer de...Känsliga läsare göre sig ej besvär...


Välkomstglögg och Peter vill ha en finger med i bilden...


Var är maten?


Här äter vi för glatta livet! Delicious!


Johan vill inte vara med...



Vad har jag gjort nu?


The Vera-show har nyss börjat...



...och Ulrika skrattar så hon gråter...



Efterfest hos Jonas och Ulrika. Här går i alla fall Peter in för att sjunga "När vindarna viskar mitt namn" med riktig Roger Pontare-feeling. Jonas tar det lite mera coolt.



Vera diggar med....



Peter lade beslag på guran och försökte leda allsång. Tyvärr så kunde vi som vanligt bara halva verser och en tredjedels refränger...Den spriten den spriten...



Med micken i högsta hugg. Undrar vad jag sjunger??? Sjunger nog inte eftersom micken är så långt ifrån munnen....hmmm...försöker nog bara göra en sofistikerad min och misslyckas totalt!



Lite Nationalteatern fick igång dansbena på Johan och Vera...



Har en speleman en enda gång börjat nynna på en gammal sång...



Något så ovanligt som att jag har fångat Ulrika på bild utan en hand framför ansiktet!



Vi tyckte att det var bäst att lägga beslag på alla ölen...



...eller kanske inte....



...jäklar va roligt vi hade....



Jonas diggar också till Nationalteatern...



Bamsekram....


Vera bidde lite trött och men hon var ursäktad för det var vi allihopa....

Jättegod mat och jättebra sällskap gjorde en riktigt kul kväll! Tackar tackar Nettconnect med bossen Jonas i spetsen!
Blossa 07 va bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback