Finbesök!

Andréa och Linnéa kom och hälsade på efter vårt godisbak. Vi åt lussekatter och provsmakade Snickers-kakan. Mycket gott!
Linnéa har blivit så himla stor så man kan knappt fatta det! Idag var hon bli som sola själv och låg på golvet och tuggade på Angelinas gummidjur....





Medan jag och Andréa pratade om julen så smög Angelina iväg på sitt rum och drog ut alla kläder ur byrån. Jättekul...Idag har hon varit helt otroligt på att dra fram grejer.
När Andréa och Linnéa hade åkt hem var det hög tid för Angelina att sova. Det ville hon såklart inte, men hon somnade direkt när jag lade mig bredvid henne. Nu kan hon nog sova en stund gissar jag.
Nu ska jag ladda för vårt badhusbesök senare i eftermiddag. Då kan man behöva lite extrakrafter....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback