Försov mig-igen!

Ska hämta andan lite och sätta mig ner en kort stund för att blogga när Angelina kollar på Teletubbies. Ska snart fixa lite käk åt oss innan det är dags för aerobic.
Idag har det verkligen gått i ett. Jag försov mig nämligen ända till sju imorse. I och för sig en bra dag att försova sig på eftersom Stefan inte behövde köras, men det blir upp och ned alltihop ändå.

Upptäckte att mina "gympanycklar" inte låg där de ska så jag fick lite smått panik. Hann inte leta efter dem heller så det har jag funderat över hela dagen. Jag vet att jag har dålig ordning på var nycklar är men den knippan brukar sällan försvinna.
Visade sig dock att jag hade glömt kvar dem i lokalen på simhallen så jag slapp att leta igenom hela huset i alla fall.

Stefans mobiltelefon är däremot fortfarande borta sedan i lördags. Som vanligt har han inte ens en aning om var han har lagt den men vi tror i alla fall oss vara säkra på att den måste vara i huset i alla fall. Den dyker nog upp så småningom....Den har ju redan varit borta ett halvår och sedan kommit fram menar jag....

Har rotat fram julskivan idag som jag spelade in till julavslutningen på gympan ifjol. Den får det bli på stretchen tänkte jag.

Nä nu får jag gå och kolla om pastavattnet kokar....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback