Lite tå hörrt

Överlevde faktiskt aerobicpasset trots att det känna som om jag har en förkylning som kommer smygandes....
Idag var det som väntat ännu färre med (9 stycken) så nu är det bra timing att avsluta terminen. Var rejält trött efteråt för vi körde ett väldigt långt finalpass med högt tempo. Nu ska det bli gött att ta en paus och hämta ny inspiration....

Skrattade åt Angelina förut för hon läste "Lite sjuk"-boken helt innantill för mig. Det är typ bara två ord på varje sida men ändå. Hon prickade in alltihop och var väldigt nöjd med sig själv...

Försökte pott-träna lite mer idag men det gick galet. Kiss överallt....

Undrar vad Helle Saferides nya låt heter? Den är sjukt bra i alla fall....

Imorgon är jag ledig och funderar att göra Stefan till lags och baka pepparkakor. Hade även storslagna planer på ett pepparkakshus men där drar jag gränsen tror jag....Vet hur det blir...Ungarna är intresserade i typ en kvart sedan står man själv kvar med skiten....
Allt annat godis tror jag att jag väntar en vecka med. Annars finns det inget kvar till jul. Man lär sig av tidigare års misstag....Nougatpralinerna får jag nog göra kvällen före julafton eller något sånt...

Ska ta en tur till bibblan imorgon också för nu börjar jag bli väldans trött på att läsa de där böckerna för Angelina om och om igen...somnar nästan medans jag läser....

Nu är jag så jäkla frösen så nu måste jag ta en varm lång dusch och sedan ska jag zööööva hur gött som helst!

Stefan gav mig en väska som han hade sytt på slöjden. Var mäkta imponerad av hans hantverkar-kunskaper. Jag skulle aldrig ha kunnat knåpa ihop en sådan snygg väska. Tror knappt att jag någonsin gjorde klart något på syslöjden. Jag bara pratade....Det enda jag tycker är lite kul är att brodera. Lägger ut en bild på den snajdiga väskan imorgon....

Söv gött allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback