Nu intar jag soffläge!

Äntligen kan jag slänga mig i soffan och bara softa framför TV:n. Ska bli så jäkla gött! Har missat Dansbandskampen två lördagar på raken nu så ikväll ska jag titta.

Har nyss lagt en hysteriskt trött Angelina. Mikaela och Marielle har busat med henne hela dagen plus att hon inte har sovit något. När de for hem så var hon så slut att hon bara satt och grät. Läste lite Alfons och Lilla Anna för henne och sedan slocknade hon på två sekunder....
Fick se att hon har två tänder på gång så nu får vi se om hon får någon feber. Hon brukar ha det när tänderna kommer fram. Troligtvis är det därför som hon har sovit oroligt den här veckan.

Har som sagt varit barnvakt hela dagen, men det var inga som helst problem. Snällare ungar får man leta efter.
Vi tog en promenad upp till godisaffären och de fick turas om att köra Angelinas vagn.
Sedan tog vi en liten fika på Broms och sedan handlade vi.
Resten av tiden har de busat med Angelina och sett på en Barbiefilm.

Jag fick åka upp till cafét vid fyra för att ta emot "buss-foket" tillsammans med Lotta. Allt gick smidigt och bra så vi var klara på cirka två timmar. Alla var jättenöjda och trevliga så det var riktigt roligt efter allt om och men som har varit före....

Just nu känner jag mig som ett geléhallon hela jag. Måste erkänna att jag är dödens trött och hoppas på att få sova en stund imorgon. Kanske inte så så stor chans eftersom Lina somnade så tidigt, men hoppas går ju....

Har inte hunnit att hämta kameran hos J. så bilderna från julbordet kommer inte förrän imorgon...

Trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback