På julbord

...ska jag snart. Känner mig fet som en julgris ändå så jag behöver ingen mat.,...Hoppas att det blir gott förresten....
Har precis slutat att jobba och är har träningsvärk i öronen efter allt väsen som det har varit idag. Full rulle mest hela tiden så nu är jag riktigt seg och trött.
Mamma tror att mina utslag runt munnen och näsan beror på stress och trötthet och det kan nog ligga lite sanning i det.

Nu ska jag ta tag i frågan vad man ska ha på sig och det brukar ju inte vara så himla lätt att bestämma....

Är vansinnigt arg på gubben ifrån Koppom som inte har hört av sig som han sa att han skulle. Nu vet vi varken ut eller in när det gäller hans beställning. Huuu vad irriterande....

Jag ska vara barnvakt från klockan 10 imorgon så jag hoppas att jag är pigg då....Tveksamt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback