SVT är en öken-kanal!

Blev rejält besviken förut när jag skulle krypa ned i sängen och avnjuta ett program av The Tudors. Istället sände SVT den där dödstrista nobelmiddagen. Alltså ärligt! Inte f-n betalar jag licenspengar för att se folk sitta och käka mat i flera timmar. Skiter högaktningsfullt i vilka berömda och fina människor det än sitter vid de där borden, det är så fucking boring så det finns inte....Sen ska allt kommenteras också. Vem som sitter bredvid vem, vilka klänningar och designers de har osv. osv. Huuuuhuuu......

SVT skulle kunna skicka hit en kameraman just nu och filma mig när jag äter en äggmacka på det torraste bröd jag någonsin ätit och dessutom framför datorn så det ramlar ner lite rester i tangentbordet. Smidigt... Skulle inte tro att det skulle bli någon succé men ändå mer hålligång än på nobelmiddagen....Nåja nog om detta. Får hoppas att Tudors kommer igen nästa vecka....

Har som sagt varit på badhuset så jag känner mig som vanligt som ett utsketet lingon efteråt. Jag blir så himla slut bara när jag har varit där. Måste vara bastubadandets fel...
Marielle fick följa med idag eftersom Mikaela var med förra veckan. Rätt ska vara rätt. Badade cirka en timme och det räcker mer än väl.


En rödögd och rätt så slut Stefan sörplar i sig en Slush



Angelina leker med Barbie-bilen i Marielles säng


Marielle med katten som jag inte kommer ihåg namnet på...

Sedan åkte vi till Glenns och Andréas hus för att kolla läget. Hade hänt en del sedan senast jag var där. De har i alla fall fått bort de där hemska panelväggarna. Idag hade de kopplat på pannan också så det tar sig....men herreguuud vilket slitgöra de har framför sig. Är inte avundsjuk.

Har pratat med Peter en stund för första gången sedan i söndags. Han hade en del jobb verkade det som. Gött för honom dä!
Ska bli så skönt att ha honom hemma i flera veckor på raken. Då kanske jag kommer i säng i rimlig tid också på kvällarna. Just nu känns det som om jag är trött jämt. Längtar efter lite julledighet.

Har fortsatt att försöka komma underfund med min mobilkamera. Försöker att lära mig samtliga funktioner så att allt ska bli bra, men det tar lite tid. Har ju inte direkt hängt med i utvecklingen när det gäller mobiler de senaste tio åren så jag har mycket att lära....Här har jag i alla fall lagt in två videoklipp från idag : http://www.bibgot828.blogspot.com/

Nu har jag käkat färdigt mina äggmackor så nu är det snart sängdags. Ska bara försöka slutföra lite bokföring först. So long. Avslutar dagens blogg med två härliga bilder av Lina när hon sitter och trugar på pottan.



Lina på pottan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback