Då var det dax igen...

Idag var det dags för den sista familjemedlemmen att insjukna...Strax efter att jag ringt till dagis och frågat om Angelina kunde komma imorgon så märkte jag att hon kändes varm....Letade febrilt efter termometern som visade 39,1 grader...jahaja...Problemen hopar sig....

Imorgon ska jag nämligen äntligen få komma till Öron/Näsa/Halskliniken för att utreda var mina problem med bihålorna kommer ifrån. Passar ju väldigt bra nu eftersom jag själv snart har varit sjuk i en vecka. Inatt sov jag piss-dåligt eftersom jag knappt kunde svälja. Imorse hade hela skiten flyttat sig till bihålorna istället och jag känner varken smak eller lukt. När det sedan började ömma i nacken och febern smög igång igen så fick jag nog...jag erkänner, jag tog en Ipren för att palla med....

 De där fotbollarna får jag gå omkring med i munnen....image2

Vet nu inte riktigt hur jag ska göra imorgon men i värsta fall får jag väl ta med Angelina...Jobba på torsdag kan jag nog i alla fall glömma.

De ringde ifrån service-firman som ska fixa luftvärmepumpen förut...de kommer på måndag och byter ut den! Hurra!!!!

Birger ringde också förut och undrade om jag ville skriva något åt dem på arjang.nu. Självklart ville jag det. Behöver lite hjärngymnastik. Tror att jag ska börja med ett litet reportage om golfklubben. Säsongen börjar ju snart och de behöver all draghjälp de kan få. Blev dock uppmanad att ligga lågt med att skriva om Träningsverken ett tag...hahaha

Kollade in A:s mage idag. Nu börjar det växa ordentligt...Tror dock inte att hon kommer bli en Michelin-gubbe som jag...Inte många blir det...

Hörde på radion att Fidel Castro avgår och att de hoppas på demokratiska val.Hahahaha...hoohoho...det var kul sagt.

Stefan dängde skiten ur mig i Monopol förut så vi var tvungna att spela en gång till så jag fick ta revansch!

Nu ska jag ringa min man och kolla läget....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback