Bilnycklar är till för att låsa och starta....

Dag tre var det då äntligen dags att äntra High Chaparall! Vi ekiperade oss allihop och gav oss ut bland alla cowboys, indianer och banditer....


Angelinas favoriter-hästarna!


Den oerhört vackra Kristina-stugan.


Lucky Luke-showen som var mer än välbesökt....


Buffalo city-barnens egen västernstad. Här tillbringade vi mycket tid.


Stefan intar skottläge...


Angelina älskade också Buffalo city. Här kunde hon springa runt i hur många små hus som helst och öppna och stänga dörrar. En av Angelinas favorit-sysselsättningar.


Bröderna Dalton på marsch genom Main Street.


Angelina har på sig sin hatt för en gångs skull och då passade jag på att fota.


I Old Mexico hittade vi Zorro med senorita






Efter vad som nyss hade inträffat när denna bild togs så ville jag bli storkonsument på detta ställe-men lät som tur var bli...


Indianbyn


Stefan laddar puffran under ångbåtsfärden.


Stefan hjälper Lucky Luke att fånga Daltons. Tyvärr syns inte mer än hatten på Stefan som står bredvid Lucky Luke.


Under Western-showen så öppnade sig himlen och störtskuren varade i en halvtimme...alltså så länge showen varade. Trots paraply blev både jag och Stefan mycket mycket våta i baken....


Duell på Main Street


På kvällen åkte vi vidare till Värnamo. Här ser ni Lagan.


Éfter en sväng på stan med lite pizza-ätande, lite Monpolspelande (Peter vann) så gör Stefan sig iordning för natten. Det har varit en lång och jobbig dag....

Man kan säga att vi fick lite grus i semestermaskineriet den här dagen. Jag har lovat min käre sambo att inte redogöra exakt vad som hände men jag kan säga att det hade med en bilnyckel att göra, jag var rasande, Peter fick annat att tänka på än att strosa runt på High Chaparall på eftermiddagen och att vi blev 2000 kronor fattigare. Exakt vad som hände får ni fundera ut själva....

På kvällen så var vi i Värnamo och skulle äta pizza. Angelina sitter i mitt knä och plötsligt känner jag hur det blir helt blött. Hon har på något sätt lyckats att kissa igenom blöjan, blött ner hela sig och i stort sett hela mina byxor också. Så där fick vi sitta i kisset och snällt äta upp vår pizza. Inte så nice faktiskt. Dessutom blev det ju rätt kallt innan vi kom tillbaka till campingen.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback