Dags för stora tågrånet!

Dag tre började med störtregn när vi satt i bilen från Värnamo.
Jag klagade lite för receptionisten men han kontrade med: - Här vill alla ha regn för vi fick inte en droppe på åtta veckor i maj och juni. Hmmm tänkte jag. Det fick vi väl knappt i Värmland heller men jag har då inte hört många som jublar när det regnar under sommaren. Ska väl vara bönderna då....
Förberedde oss för en sjuhelsickes blöt dag och jag sprang i panik in på överskottsbolaget för att leta stövlar. Jag äger för det första inte ett regnställ och för det andra hade jag glömt gympa-dojorna hemma. Hittade dock bara stövlar i barnstorlekar så det var bara att glömma. Otroligt nog så kom det knappt något regn alls resten av dagen. Bara llite duggregn på eftermiddagen och det får man tåla.


Fin frukost i stugan. Frallor med skinkost, kanelbullar och cola....


Peter och Stefan mellan två tuffingar....


Vi tog tåget till Mexico City och råkade ut för rån!


Det gick lite vilt till....


Angelina satt dock lugnt kvar i pappas knä och åt Zoo-godis


Den här dagen ägnade Stefan sig mest åt fullskaligt krig i Buffalo city


Vi andra kollade in den vackra western-kyrkan.


Vi så western-showen en gång till-fast i bättre väder och Peter var med oxå....


Sheriffen i River City


Far och sån vaskar guld med djup intensitet



BEWARE! Angelina har greppat puffran!


Äntligen! Riktiga sängar på Scandic Plaza i Borås där vi tillbringade natten. Fick oss en riktigt god middag i hotellrestaurangen också innan vi nyduschade gick och lade oss. Hotell slår camping med hästlängder!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback