Ingenting särskilt...

...har hänt idag så det finns inte så mycket att blogga om egentligen.
Försov mig imorse i över en timme så det blev lite bråttom. Ändå hann jag äta frukost vilket jag nästan aldrig hinner annars när jag går upp i tid. Konstigt det där.

Full fart som vanligt på cafét. Förstår inte vart alla turisterna kommer ifrån. Tycker faktiskt att det är mest svenska turister och norrmän än så länge. Inte sådär jättemycket tyskar och holländare som det brukar men det kommer kanske. Det finns gott om saker att göra i alla fall. Inatt ska Peter jobba så jag kan vara ledig imorgon. Ville inte jobba sex dagar den här veckan.

Gick åt skogen igår på golfrundan i alla fall. Det regnade precis non-stop. Inget hällregn men i alla fall så både jag och klubborna blev dyblöta. Skrapade bara ihop 11 poäng och puttade som en kratta. Skitdåligt! Tommy hade dock 18 poäng och ändå nollade han tre hål så han var rätt så nöjd. Men som jag säger när det går dåligt: Man får vara glad över motionen och den friska luften man får....Man kan ju inte skylla på vädret i alla fall. I British Open spelade de ju i 20 sekundmeter vind. Det är väl klassat som storm eller?

Börjar längta lite efter OS faktiskt även om våra svenska medaljhopp i princip är skadade varenda en. Imorgon ska i alla fall jag sitta klistrad framför DN-galan när Christian Olsson gör comeback. Ska bli oerhört intressant och se var han står efter ett så långt skadeuppehåll....

Nu kommer det fina vädret säger de. Vad skönt det vore med lite värme. I eftermiddag var det rätt varmt och vi var ute en stund. Sen kom åskskuren och det blev plötsligt så kallt att jag fick stänga fönstren. Vi åker troligtvis ut med båten imorgon om det blir fint. Gäller att ta varje tillfälle i akt för innan man vet ordet av så är sommaren över.

Undrar varför inte någon lägger ut vimmelbilder på arjang.nu längre? Jag tycker det är jättekul att kolla på dem när man har lite tid över....Kanske många som har klagat? Inte vet jag...jag vill se dem i alla fall....

Nu ska jag skriva i lite i min viktdagbok. Klarade mig inte hela vägen fram förra veckan. Hade bara gått ner 0,6 kg så nu måste jag gå ner minst 1,5 den här veckan för att jag ska vara nöjd. Får ligga i lite känner jag. Fuskade faktiskt lite i helgen...Men men jag har i alla fall snart gått ner fyra kilo så det är väl inte så illa egentligen...

Kommentarer
Postat av: Jocke J

Här har du dom senaste vimmelbilderna från kvällen med Dökött http://sommarihamnen.highgearmusic.se/#2.0

2008-07-24 @ 11:48:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback