Back in bizz....

Fyra dagar. Så länge sedan har det gått sedan jag senast bloggade. Rekord sedan jag började med det här skriveriet. Anledningen är att jag har haft en lång och skön myshelg med min kära sambo och då fick det bli helt dator-fritt. Ganska befriande faktiskt.
Vi har besökt Sveriges framsida Göteborg och vi har hunnit med både shopping, Lisebergs-besök, öldrickande och en jävla massa ätande. Känns som om jag har gått upp ett ton sedan i fredags. Å andra sidan har vi knallat och gått så mycket att jag till och med har träningsvärk i vaderna.

Kommer att försöka hinna lägga upp lite bilder senare idag tänkte jag.

Idag är det jobb som väntar och ikväll är det Sommarfest här i Årjäng. Tänkte ta med mig barnen och kika lite. Alltid roligt när det händer något och dessutom missade jag festligheterna ifjol.
Är minst sagt seg idag för hemma var det ungefär trettio grader när vi anlände igår kväll. Orkade inte somna förrän vid tvåtiden tror jag och det blir lite sent när man ska upp sex. Angelina var också svårväckt så vi kom sent till dagis idag.

Nä nu är det dags att sätta fart.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback