Efter festen...

Ja ni...nu är jag verkligen helt slut både kroppsligt och själsligt. Är för gammak för att festa tvådagars det är helt klart. Ändå är jag pigg om man jämför med Peter, men han är å andra sidan äldre också...haha...

Har haft en helt underbart rolig helg i alla fall och en mera noggrann beskrivning om bröllopet med tillhörande bilder kommer imorgon för nu är jag för trött för att skriva något längre.

Tyvärr måste jag ju gå upp i tid imorgon eftersom jag ska klippa mig, men jag hade inget val. Maria hade bara en enda tid kvar innan semstern och den var 8.15 imorgon. Har i alla fall semester och den ska jag börja med att rensa förrådet och garaget från lite skräp tänkte jag. Inte så kul kanske men det fina vädret skulle komma i slutet av veckan och då är det skönt att ha städningen avklarad.

Gonatt och sov gott för det ska jag göra....

Kommentarer
Postat av: Mamma

Härligt att ni haft en kul helg. Jag har också haft en kul helg tillsammans med Angelina. Hon lockar till många skratt och är bara sååååååååååå go! Tack för att jag får låna henne.



Kram mamma

2008-06-30 @ 09:57:48
Postat av: Tessan

Det är du som ska ha tack för att du alltid ställer upp...

2008-06-30 @ 23:58:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback