Grrrrrr.........

Idag hände en grej på jobbet som gjorde mig rent ut sagt fly förbannad! Eftersom jag inte tänker ägna mig åt personliga påhopp på bloggen i någon större utsträckning så säger jag bara: Personen ifråga betedde som en värsta sortens subba! En sådan som man helst vill be dra åt varmare breddgrader....Det finns mycket som jag hetsar upp mig över och irriterar mig på (är en hetsig person) men något jag tycker verkligen illa om är när människor inte kan bete sig som folk, då ser jag rött och det kan förstöra  i princip hela min dag. Idag förstörde det i alla fall stora delar av eftermiddagen eftersom jag blev arg igen varenda gång jag tänkte på incidenten...

Nåja allt var inte pest och pina. Den stora majoriteten kunder är som tur är trevliga att ha att göra med. Idag har jag varit på rikigt prathumör för det har varit ganska lugna puckar. Det är kul när man hinner med att prata litegrann med gästerna. Det är tyvärr alldeles för sällan som man varken hinner med eller orkar det...Speciellt de äldre kunderna brukar uppskatta om man tar sig tid med en liten pratstund.

Har kollat på Spanien-Ryssland och det var ju ingen snack om saken. Spanien spelade ju fullständigt ut ryssarna. Vann välförtjänt. Jag tror ändå att Tyskland vinner finalen. De gör ju mål fastän spelet stundtals är rätt dåligt. Jag trodde ju i och för sig att Holland skulle vinna så jag är ju inte speciellt bra på att tippa....

Dags att hänga en tvätt och gå till sängs. Jag känner mig rikigt riktigt trött för en gångs skull....

Kommentarer
Postat av: Alexander

det var inte det grr jag trodde det va när jag såg rubriken hah a

2008-06-26 @ 22:54:51
URL: http://megamini.eu
Postat av: Tessan

Snuskpelle-Alezander!!! Hahahaha...

2008-06-26 @ 23:31:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback