Lite rörigt blir det allt....

Jag syftar på renoveringen på cafét. Arbetet skrider framåt och nu börjar det arta sig även om det kaklas, kopplas el och spikas överallt just nu. För att ta sig in i tårtkylen får man nästan vara akrobat. Idag vinglade jag omkring med två smörgåstårtor, men det gick som tur var bra....
Imorgon ska jag ta med kameran och föreviga arbetet tänkte jag. Glömde den tyvärr i morse.

Idag var det bra snurr på cafét och det är verkligen norrmän överallt. Hade knappt en svensk kund de första timmarna. Som tur var kom Bittan och hoppade in i kassan annars hade det nog blivit ganska stressigt.

Tog en långpromenad även idag men det blev en lite tuffare runda än igår med många långa backar. Blev helt genomsvettig. Anledningen till detta motionerande är att jag gick med i Viktklubb.se igår. Jag bara MÅSTE prova något nytt för att försöka gå ner mina satans graviditetskilon. Testade Viktklubb en månad i vintras och gillade konceptet. Nu får vi se hur det går....Håll tummarna får mig för gårallt vägen så är jag 12 kilo lättare efter sommaren.

Kan vara jag om 10 år

Tog en sväng förbi morsan och Glenn och Andrea tittade också in. De hade jordgubbar, glass och grädde med sig. Första prövningen. Jag klarade den. Jag ska banne mig inte synda redan dag två. Det blir nog tillräckligt med den varan till helgen när det är både parken och bröllop. Skulle tro att det slinker ner en öl eller två då....
Angelina åt däremot för glatta livet.

När vi kom hem väntade en glad överraskning. Peter hade kommit hem för han hade lite datajobb att göra.
Efter ett skönt bad så ville Angelina själv gå och lägga sig. Kors i taket! Ska inte ropa hej än för jag tror inte att hon har somnat....

Nu ska jag snart äta min kvällsmat bestående av knäckebröd och jordgubbs-smoothie. Gott gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback