Det ser bra ut....

Till min stora glädje hade Kanal 9 den goda smaken att visa Färjestad-Frölunda idag så nu har jag en bra match att titta på såhär efter träningen. Kan nästan inte bli bättre. Just nu leder FBK med 3-2 inför sista perioden så just nu ser det bra ut.

Idag var vi bara sex på cirkelträningen. Lite trist men det var riktigt bra fart på dem som var med. Hade en nykomling också och det är alltid kul. Kände mig lite seg men det beror nog på att jag bara hade käkat sallad före. Det är inte så mycket att träna på. Har däremot ätit upp mig ordentligt nu efteråt. Fattar inte att jag blir så VRÅLHUNGRIG efter varje träning...

Hämtade Angelina hos morsan eftersom jag hade tidigare träning idag. Hon var dödstrött så det var bara att stoppa henne i säng.

Stefan är redan piggare och käkade till och med en smörgås nu på kvällen...Skönt!

Längtar efter: Joe Labero på fredag. Träffa Frida. En kall öl.
Längtar mindre efter: Att fortsätta på storstädningen
Stolt över: Har städat toaletten idag. BLÄ!
Mindre stolt över: Att jag skällde onödigt mycket på barnen imorse. Dåligt samvete.

Kommentarer
Postat av: Inga M

Till och med jag såg matchen. Det var roligt att det blev en fortsättning för Färjestads del. Roland pratade med Markus i Stockholm under tiden. De skriker lika mycket båda två och blir alldeles hesa.
Ha det gott i påskruschen på jobbet!

2008-03-19 @ 07:03:33
URL: http://inga.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback