Frölunda nere för räkning??

image62
Känns oerhört gött att Färjestad lyckades ro matchen i hamn igår kväll. Tyckte faktiskt att Frölunda såg lite slitna ut eller är det bara önsketänkande? Man behöver i alla fall lite att gå på när man ska försöka avgöra i "Borgen".
Kvällens bäste tyckte jag utan tvekan att Jonas Gustavsson var. Han måste få fortsätta nästa match också. Ibland ser det lite avigt ut när han räddar, men tar puckarna tar han ju. Verkar väldigt säker med plocken också.
Frölunda tog väldigt många onödiga utvisningar igår och det får de gärna fortsätta med....

image61
Såhär ser han ut - Jonas Gustavsson, bäst i FBK igår


Är lite förvånad över att alla andra kvartsfinaler redan är avgjorda. HV 71-Skellefteå var kanske inte så otippat att det snabbt skulle vara över men de andra trodde jag skulle bli jämna. Timrå ser väldigt starka ut tycker jag. När jag såg dem för två matcher sedan så spelade de otroligt bra.

Nu ska jag försöka ladda för att få någonting gjort. Detta ska jag helst ha uträttat innan dagen är slut:
* fixat mer björkris och pyntat färdigt
* dammsugit och skurat
* ordnat kläder inför långfredagen
* gått en långpromenad
* varit nere hos H. med bilen

Har en smygande känsla av att det inte kommer att bli så. Långpromenad SKA jag bara ut på idag....Så det så


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback