Slutkörd...

Har strandat här framför datorn och känner att kroppen är helt tömd på energi. Idag har den verkligen fått jobba hårt.
Imorse så for jag till bageriet för att börja storstädningen. Fick börja i förrådet. Jisses vilken oordning. Allt stod huller om buller och det var grejer precis överallt.  Packade upp allt som stod i kartonger och röjde bort sånt som bara stod ivägen. Det stod en hel pall med tårtbrickor som jag gav mig i kast med. Skulle bara få in allt i hyllorna. Det fick jag också. Fyra timmar tog det men jäklars va bra det blev. Sen hann jag bara med att ta ena kylen. Efteråt var armarna som spaghetti. Hade lyft en hel del utan att tänka på det.

Hann hem en stund och kosa med barnen och laga mat sen var det dax för cirkelträning. Kände mig inte på humör idag riktigt. Lite loj och disträ. Nancy ifrån NB kom och fotade inför artikeln som kommer. Passade på att ta lite bilder jag också. Mina stackars kunder vet aldrig vad de kan vänta sig.

image35

Micaela pucklar på Birgitta

image36

Maria och Åsa är koncentrerade på stegen

image37

Annika och Ingvor tar i



Maria och Carina tjatar på mig om tjejklassikern så nu är det väl bara att anmäla sig antar jag....

Stefan slog mig i Monopol idag. Inte kul....

Ska snart lägga mig och sätta mig in i aerobic Steg 1.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback