Hinner inte blogga!

Igår blev det en bloggfri dag för det var fullt ös ifrån början till slut. Jobb, namngivningfest och besök av F.på kvällen. Återkommer med mer dataljer och bilder ikväll förhoppningsvis.

Idag har jag också en del saker att uträtta.
1.Deklarationen är ännu ej inlämnad så det får det bli ändring på.
2.Möte med Träningsverken imorgon så jag måste ringa en del samtal.
3.Underbart väder ute så en golfrunda får det bli.
4.Hjälpa Stefan med gigantisk matteläxa.
5.Plantera lite blommor
6.Handla och fylla påkylskåpet som är nästan tomt.

Ja ni ser att det inte finns så mycket tid över för att blogga men jag ska göra så gott jag kan.
Nu ska jag njuta av solen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback