Bizzy day

Usch o fy! Nu är klockan snart ett och jag ska snart hitta till sängen, men först får det bli lite nedvarvning med bloggen....
Idag har det var varit en hemskt bizzy day.
Körde Stefan till skolan imorse så Peter och Angelina skulle få sova ordentligt. Det var glashalt! Trodde knappt att jag skulle ta mig ut på stora vägen. Lagom tills jag kom tillbaka vid åtta så kom de och sandade....

Började tio idag och det var 120 knyck ifrån start. Har hållt ett fantastiskt högt tempo hela dagen. Känns som om man knappt har hunnit att andas. Det var för det första väldigt mycket folk i farten och sedan hade jag en bunt smörgårtor på eftermiddagen som skulle göras. A-M stannade till halv fem så vi fixade det fint till slut. Lugnare på eftermiddagen som tur var.
Jag och Bittan påbörjade julskyltningen och fick upp gardinerna och julstjärnorna. Hann även att börja lite i fönstret inne i lilla rummet. Nu har vi bara det roliga kvar och det får bli imorgon efter stängning.

Efteråt gick vi till Rincon och åt mat. Morgan, Peter, Stefan och Angelina följde med också. Vi åt jättegod pizza som satt som en smäck för jag var verkligen hungrig vid det laget.

Sedan var det bara att ta itu med pyntningen här hemma. Vet inte när jag ska hinna dammsuga och skura. Får nog bli på söndag det för imorgon är det fullspäckat schema....


De här (jag har två) köpte jag på julmarknaden på Liseberg ifjol. Den ska egentigen lysa också och skifta i färg men batterierna är naturligtvis slut. Får se om det blir några nya för de slukade verkligen batterierna och det är sådana där dyra klockbatterier. Men jag tycker de är fina ändå....

Kom inte längre med detta inlägg igår för hela publish.se strulade...får bli lite mer bilder och så när jag har mer tid över....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback