Vilka är ni?

Ibland när jag sitter och kollar statistiken till min blogg så funderar jag litegrann på vilka ni är alla ni som dagligen ägnar min blogg uppmärksamhet? Allt jag ser är siffror och röda kurvor som går upp och ned. Man kan urskilja en klart mönster. Söndagar är den dagen när bloggen har flest besökare, inte speciellt konstigt alls för då är ju de flesta lediga. Måndag, tisdag, onsdag och torsdag är det ganska jämt antal medans fredagar och lördagar är sämst besöksmässigt. Inte så konstigt det heller eftersom jag är alltför dålig på att skriva inlägg på helgerna.

Jag är inne på min nionde månad som bloggare och jag måste erkänna att det har givit mig väldigt mycket. Först och främst bloggar jag för min egen skull. Lite som egenterapi liksom. Jag får sitta ner helt ensam en stund på dagen och reflektera över dagens händelser, både privata och världsliga. Väldigt berfriande på något sätt.
Det är många av er som läser min blogg som också har talat om detta för mig och ibland är det människor som man minst anade....Att många följer vad man skriver blir som en rolig bonus till det hela.
Roligast är såklart att få kommentarer. När man får kontakt med er läsare. Kommentera gärna  mera och oftare! Fram med era åsikter så ska jag försöka svara....

Ibland undrar jag just varför ni just läser min blogg. Att familjemedlemmarna gör det är inte så konstigt kanske men nu menar jag ni andra? Tja, nyfikenhet kanske? Varför läser jag själv vissa bloggar? Ibland kan man inte riktigt sätta fingret på varför. Jag själv är ju med handen på hjärtat ganska dålig på att orka leta upp nya bloggar att följa men när jag väl hittar en som jag tycker om så blir det en hel del läsande. Det är ganska fascinerande att kika in i andras liv även om det de skriver om kanske egentligen inte är så spännande.
Jag hoppas bara på att ni fortsätter följa min blogg med samma intresse även i fortsättningen och att jag kan utveckla den till att bli bättre och bättre....

Kramar Tessan

Kommentarer
Postat av: kungen

man är ju orolig att man är med.

2008-11-11 @ 21:14:30
Postat av: Tessan

Varför det? Du har väl ingenting att oroa dig för...Du är ju Kungen...och dessutom gör du dig bra på bild. Kolla bara in alla vimmelbilder från hamnen i somras...hahaha

2008-11-11 @ 23:07:03
URL: http://flowerroad.blogg.se/
Postat av: Inga M

Du skriver bra, underhållande och betraktar vardagslivet som småbarnsmamma med lite distans. Dessutom är bilderna fina.



Jag läser Din blogg, fast det visste Du ju redan. Det blir inte varje dag men när jag väl är här så läser jag ju igen sedan sist. Så gör nog de flesta av oss som läser bloggar så jag skulle tro att Du kan ta läsarstatistiken gånger 3 minst för att få fram det verkliga antalet som följer Din blogg. Fortsätt så här!



Kul att Du tittar in till min blogg också ibland.

2008-11-13 @ 19:48:38
URL: http://inga.blogg.se/
Postat av: Birgitta

Hej Tessan! Ja jag ar en av dem som i tystnad har last din blogg ett tag nu (tack vare Bittan som visade vagen) - tycker der ar kul att lasa om livet 'hemma' i Arjang! Du skriver sa bra - och kul! Och ska forsoka bli battre pa att lamna kommentarer... skamsen...

2008-11-16 @ 14:04:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback