Fixarmåndag

Är faktiskt ledig idag men var tvungen att ringa dagis vid sju eftersom jag hade glömt att informera dem om min ledighet. Somnade i alla fall om och fick sova ända tills halv tio. Du milde tid va underbart! Vet inte vad som har hänt med mig för det känns som om jag skulle kunna sova dygnet runt utan att bli pigg. Det hjälper inte ens att träna.

Gjorde en ordentlig frukost med ägg och bacon. Angelina åt upp i stort sett båda mina ägg så för mig blev det mest smörgås med smör. Behöver inte mer egentligen efter den här frossarhelgen. Nu måste jag försöka hålla igen ordentligt. Mår inte bra i magen heller så det så....

Har plockat lite i vanlig ordning samt gjort färdigt aerobicpasset. Ändrade på några steg som jag inte var nöjd med. Ville ha det lite mer dansinspirerat så jag hoppas det blir bra nu. Jag blir aldrig nöjd!


Har lagat fiskbullar idag. Om ni tycker de ser skumma ut så är det för att Stefan insisterar på att det ska vara gurkmeja i dem. Jag själv tycker det ser så äckligt ut att jag måste blunda när jag äter dem. Gillar faktiskt inte fiskbullar nåt vidare i vanliga fall heller.

Har passat på att betala räkningar när Angelina har sovit samt ordna lite i vissa papper. Blogga har jag också hunnit med men nu måste jag snart väcka snuttan. Vi ska nämligen till I-M och klippa Angelina. Mycket välbehövligt. Skulle däremot inte tro att hon blir så glad när jag väcker henne om någon minut. Är det något Angelina HATAR så är det när hon blir väckt för tidgit ifrån eftermiddagsluren.
Men är man tvungen så är man...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback