Hockey eller fotboll?

Har ett litet lunchbreak på jobbet och klämmer i mig en ytterst god räkmacka. Är det lördag så är det.
Funderar lite på hur resten av lördagen ska se ut. Peter ska ställa in sina nya mickar så jag och Angelina blir nog själva en stund. Funderar på att åka till pappa och se på hockey. Men sedan är det ju fotboll, VM-kval också. Undrar när det börjar? Troligtvis är det samtidigt och då är det frågan vad man ska välja.
FBK har förlorat tre raka och Sveriges chanser till vinst är inte så stora skulle jag tro. Det blir inte lätt det här....är det sånt här som kallas lyxbekymmer??

Nu är det helt plötsligt strålande härligt väder ute. Det är varmt och solen skiner. Det kunde jag aldrig tro imorse...
Skulle tydligen bli fint imorron också och då har jag lovat Stefan att vi ska till Askim och bada. Ångrar jag lite nu. Får se om han får någon med sig annars tar vi nog det nästa helg.

Dax för slutrycket på den här arbetsveckan så man kan ta hälja nån gång...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback