Lugn ledig dag...

Får bli lite blogging eftersom Angelina sover och jag har inget bättre för mig just nu. Har just avnjutit en lunch bestående av Pyttipanna med ägg. En av mina stora favoriter. Inte så värst nyttigt men å andra sidan så förbrände jag en del igår. Testade step-passet i över en timme (vilket inte riktigt var min intention från början) igår kväll. Det var så himla kul att jag inte kunde sluta. När jag började att snubbla över brädan kände jag andå att nu är det dags att sova. Då var klockan kvart över tolv och hur lätt är det att somna efter en timme med hög puls?....Inte lätt direkt...Dessutom så var Lizzie skitjobbig och hoppade runt och skulle leka. Kastade ut henne från sovrummet men det hjälpte föga. Då började hon krafsa och stångas mot dörren och skulle bara in igen. Suck!

Körde Stefan till Smolmark imorse och sedan hämtade jag Angie hos morsan. Resten av dagen har vi pysslat med lite av varje. Sovit en stund också faktiskt. Jag vaknade av att telefonen ringde men Angelina sover ännu. Ska åka ut till pappa sedan och hälsa på tänkte vi.

Måste gå ned till träningslokalen och försöka fixa headsetet också. Igår funkade det inte så jag fick stå och skrika vilket märks på min röst idag. Blir tokig på den där jäkla mackapären för den funkar lite när den vill. Tyvärr inte alltför ofta bara.

Imorgon åker bittan till Antigua och jag är inte ett dugg avundsjuk...närå inte alls....det är ju hur kul som helst här hemma när det ösregnar och det är i princip mörker hela dagen....

Skulle egentligen ha gått till badhuset med Angelina idag men hon är så himla förkyld så det kan kvitta. Brukar inte vara någon höjdare att bada vid sådana tillfällen.

Näpp nu är det dags får något annat.

Hörs senare antaglligen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback