Noll koll

Försöker lära mig aerobicpasset som jag ska ha på måndag men det vill sig inte riktigt. Koncentrationen är inte på topp såhär dagen efter känner jag. Dessutom är det svårt med koordinationen när man är trött och seg. Körde i ungefär en timme förut och det får bli en stund senare också tror jag. Uppvärmingen har jag inte ens gjort än.
Hujedamej hur ska det gå?????

Fick faktiskt en bukett med blommor av Peter alldeles nyss. Hör inte till vanligheterna ska tilläggas så jag blev naturligtvis både glad och tacksam....

Angelina sover just nu så jag kanske skulla "nappa" lite jag också. Vore väldans skönt....

Börjar kurra lite i magen känner jag. Ikväll blir det färsk pasta med bacon och ädelostsås...tror jag...om jag inte hux flux ändrar mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback