Nu är hon döpt!

Igår så döptes min guddotter, tillika brorsdotter Ida Linnéa. Här kommer en liten bildserie av hela tilldragelsen....


Linnéa samlar krafter inför vattendoppet...

Morsan fixar tårta medans mormor kollar på


Stefan fick bära korset vilket han var väldigt stolt över


Jag skrålar "Tryggare kan ingen vara "för full hals medan Linnéa mest är intresserad av mormor


Angelina satt hos mormor och klappade i händerna efter varje psalm


Linnéa får en hel del vatten på sig. Det plskade till och med på golvet.


Prästen Maria tog med sig Linnéa ut bland åskådarna


Efter dopet fick jag äran att hålla guldklimpen...


Gruppbild


Linnéa busar med farfar


Lite trött blir man efteråt...


Mitt kusinbarn Rasmus två månader sov sött hos mamma LInda.


Stefan var hungrig och åt en massa korv och potatissallad


Vi andra åt kallskuret tills vi storknade...


Den underbara tårtan som Lisbeth E. hade gjort



Kristin med magen


Paketöppning. Trots att det var över 40 gäster så hade inget av paketen lika innehåll.


Angelina i sin otroligt söta skinnjacka.

Blev så trött och seg när jag kom hem efter dopet att det knappt blev något gjort. Skulle egentligen ha varit på spinning men insåg att jag behövde träna mer på aerobic-passet istället. Orkade knappt det.
Avslutade kvällen med lite kex och ost samt en film som hette "16 blocks" med Bruce Willis. Den var sådär men i alla fall sevärd.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback