Underbara lediga dag!


Yess-det är jag. Har liksom bytt hårfärg igen....


...och jag blev väldigt nöjd även om jag ser ut som ett freak på typ samtliga bilder....


Varit på shoppingtur i Töcksfors och där fick jag tag på de här. Slit och släng-kängor som var hur sköna som helst och passar till allt. Kommer jag troligtvis gå i tills sulorna är borta!


Köpte även de här loose-fitjeansen på Vero Moda. Nästan varenda en i Årjäng har redan sådana men det skiter jag i. De var precis så underbart sköna att ha på sig som de såg ut att vara. Perfekta!
(Min snygga fot lyckades också komma med på bilden).


Fyndade även lite liquid eyeliner samt foundation på Cubus men det orkade jag inte fota.
Tack än en gång för födelsedagspengarna pappa!
De kom väl till pass.


Angelina har roat sig lite med pokersetet....suck!


Min hög med mer eller mindre horribla kläder som jag alltför många år försent har plockat ut ur min garderob.
Varför kan jag inte kasta saker? Jag äger 25 stickade tröjor och använder kanske en tredjedel. Jag räknade till cirka 20 par byxor efter att jag hade slängt en hel hög. Konstigt att man aldrig har något att ha på sig....minst sagt....


Annons från en lokal bank i senaste Nordmarksbygden....Nog för att finanskrisen slår hårt mot bankerna, men är inte detta att gå lite för långt???? Hahaha


Världens sötaste katt....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback