Vill bara sova....

Har nyss tryckt i mig en väldigt god kycklingsmörgås och ska försöka masa mig upp för att arbeta lite till. Idag är jag världens tröttaste person känns det som. Skulle bara vilja åka hem, krypa ner i sängen och sova i tio timmar. Håller mig borta ifrån kassan så mycket som möjligt för annars kan det lätt bli fel.
Försov mig 45 minuter imorse också så jag fick inte den bästa starten på dagen direkt. Sedan hade jag en sammandrabbning med en hamburgersmörgås så jag fick dressing på hela rocken det första jag gjorde på jobbet. Suck!
Jaja...det är bara att gneta på i några timmar till....

Kommentarer
Postat av: ms

Oj oj oj ibland är det skönt att man är en bit bort, hade varit kul att vara i vägen idag ;-)

2008-10-21 @ 20:30:20
Postat av: Peter Broms

ms är jag, kommer inte överens med det här norska tassteknappesattsen!!!!

2008-10-21 @ 20:31:53
Postat av: Tessan

Näe du ska nog vara jävligt glad för att du redan hade hunnit åka imorse...hehe....

Ms????

2008-10-21 @ 23:14:41
URL: http://flowerroad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback