Golftävling på G

Jäpp nu är det knappa två timmar kvar tills jag går ut på min sista golftävling för året. Vädret kunde ju ha varit bättre. Småpiss-regnar precis hela tiden. Ringde i panik till Andrea igår och frågade om jag fick låna hennes regnkläder. Tessan äger nämligen inget riktigt regnställ. Det som jag har är från 90-talet. Det passar hyfsat i och för sig men färgerna är ganska passé.
Som tur var passade Andrea´s regnställ perfekt så nu har jag ett bekymmer mindre. Nu ska jag bara försöka hitta regnskyddet till bagen så slipper klubborna att bli hala och slippriga också.

Har egentligen ingen riktig lust att spela idag för jag känner mig hängig och förkyld. Men jag får väl göra så gott jag kan. Nervös är jag i alla fall som vanligt. Att det aldrig går över det där....

Kommer förhoppningsvis ett längre blogginlägg senare under dagen. Håll tummarna för mig! Det lär behövas...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback